معاون وزير ارتباطات با اشاره به نحوه ثبت و پاسخگويي به شکايات کاربران در حوزه هاي مختلف ICT گفت: امکان پيگيري شکايات از طريق شبکه هاي اجتماعي نيز براي کاربران فراهم است.
وايمکس نيوز- حسين فلاح جوشقاني در اينستاگرام نوشت: يکي از مهمترين وظايف رگولاتوري حفاظت از حقوق کاربران سرويس هاي ارتباطي، پستي و فناوري اطلاعات است.
رئيس رگولاتوري با بيان اينکه در طي چند سال گذشته سامانه 195 در راستاي ثبت و پاسخگويي به شکايات مردم در حوزه ICT راه اندازي شد، ادامه داد: در کنار ساير راههاي طرح و پيگيري شکايات، اين سامانه متناسب با تغيير تکنولوژي و نيازهاي مردم در دسترسي و پيگيري راحتتر شکاياتشان، بهينه سازي شده است.
وي افزود: در نسخه جديد اين سامانه، امکان ثبت و پاسخگويي به شکايات مبتني بر مکان نماي جغرافيايي و ضميمه کردن مستندات شکايت فراهم شده است.
معاون وزير ارتباطات با بيان اينکه رسيدگي به شکايات کاربران در موضوعاتي مانند اينترنت، موبايل، تلفن ثابت، خدمات پستي، خدمات دفاتر پيشخوان و شکايت از تشعشعات آنتن هاي تلفن همراه قابل انجام است، گفت: کاربران اگر در مورد دريافت خدمات در اين حوزه ها شکايت دارند مي توانند با مراجعه به سامانه 195 ، شکايت خود را به صورت آنلاين ثبت و پيگيري کنند.
وي افزود: در همين حال امکان ارائه شکايت از طريق تماس با تلفن گويا و شبکه هاي اجتماعي نيز فراهم شده است و کاربران مي توانند سوالات و شکايت خود از اپراتورها را از طريق درج هشتگ 195 (#صد و نود و پنج #نام اپراتور) در شبکه هاي اجتماعي پيگيري کنند.
منبع: مهر